پنل ارسال اس ام اس رایگان


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سامانه پیامک اس ام اس تبلیغاتی و ارسال انبوه پیامک و آدرس smsnovin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 33
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 13
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 13
:: بازدید ماه : 100
:: بازدید سال : 349
:: بازدید کلی : 1772

RSS

Powered By
loxblog.Com

پنل ارسال اس ام اس رايگان سامانه پيامک سامانه پيامکي پيامک تبليغاتي ارسال پيام

پنل ارسال اس ام اس رایگان
چهار شنبه 15 دی 1395 ساعت 20:13 | بازدید : 100 | نوشته ‌شده به دست امیدان | ( نظرات )

پنل ارسال اس ام اس رایگان

پنل ارسال اس ام اس رایگان یک نرم افزاری تحت شبکه اینترنتی است که به کاربران امکان دریافت و ارسال پیامک به صورت ارسال پیام های تکی ، ارسال پیام های گروهی ، ارسال پیام های دوره ای ، ارسال پیام های زمان بندی، ارسال پیام های انبوه و ارسال پیام های مختلف را انجام می دهد. هدف اولیه پنل اس ام اس رایگان ، ایجاد سامانه ای با کاربردی راحت برای ارسال اس ام اس های تبلیغاتی برای انواع کسب و کارهای مختلف و همچنین ارسال اس ام اس در قسمت های مختلف اطلاع رسانی و خدماتی برای تمامی مرکز های دولتی و همچنین خصوصی با قابلیت ارسال به تمامی شماره ها حتی کسانی که قابلیت دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کردند می باشد.

 

پنل ارسال اس ام اس رایگان به هیچ نرم افزار و دستگاه جانبی دیگری نیاز ندارد و حتی نیازی به متصل بودن مداوم به اینترنت ندارد، بلکه پنل اس ام اس رایگان می تواند به صورت اتوماتیک اس ام اس ها  را در زمانی که از پیش تعیین نموده ارسال کند. پنل اس ام اس رایگان دارای قابلیتی است که بسته به نیاز شما،درخواست های شما در حوزه پیامک را دریافت و بررسی نماید و در صورت صلاح دید تیم تولید و اجرایی درخواست ها را پیاده سازی و بصورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار می دهد. 

 

پنل ارسال اس ام اس مورد استفاده کسب وکارهای مختلف قرار می گیرد. کسب وکارها گاها برای اطلاع رسانی کارمندان خود از واریز حقوق و یا برگزاری مراسمات از ارسال اس ام اس استفاده می کنند که پنل ارسال اس ام اس می تواند مورد کارایی قرار گیرد و همچنین می توانید ارسال اس ام اس را برای مشتریان خود داشته باشید که محصولات جدید خود را بخواهید به مشتریان اعلام نمایید تا این اطلاع رسانی بتواند به مشتری برای شما تبدیل گردد و کسب سود بیشتر را داشته باشید. تبلیغات می تواند سودآوری شما را بسیار نماید و یا حتی به برند سازی کسب وکار شما منجر گردد زیرا که افراد از نام شرکت شما و نیز زمینه فعالیت شما اشنا می گردند و شما می توانید خدمات خود را به دیگر با کمترین صرف هزینه بشناسانید و جذب مشتری نمایید.

 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: